Zdrowy i smaczny obiad w pół godziny To możliwe!

Zdrowy i smaczny obiad w pół godziny To możliwe!

Zdrowy i smaczny obiad w pół godziny To możliwe!

Szybki posiłek wcale nie musi oznaczać dania typu fast food o wątpliwej wartości dla zdrowia, zamówionego na mieście. Mając do dyspozycji rozwiązania takie jak różne rodzaje łososia, można przyrządzić smaczne i pożywne danie, nie spędzając przy tym dużo czasu w kuchni. Sprawdź, jakie propozycje na szybkie i zdrowe obiady przygotowaliśmy.

Pita z wędzonym łososiem, ogórkiem, pomidorami, rukolą, awocado i sosem BBQ

Przygotowanie dania rozpoczynamy od rozgrzania piekarnika do 180 stopni, a następnie wkładamy do niego pitę. W międzyczasie warto zająć się warzywami – pomidory myjemy i kroimy w plasterki, podobnie postępujemy z obranym ogórkiem. Nie zapominając o wyjęciu pity z piekarnika, myjemy i osuszamy rukolę, a obrane awokado kroimy na cienkie plastry. Kolejnym krokiem jest usmażenie na rozgrzanej patelni bekonu. Kiedy wszystkie składniki są już gotowe, pitę nacinamy i smarujemy wewnątrz sosem BBQ. Do tak przygotowanego chlebka wkładamy w dowolnej kolejności boczek i warzywa oraz łososia MOWI wędzonego na zimno – ryba jest gotowa do spożycia od razu po wyjęciu z opakowania. Dokładny przepis na pitę z łososiem znajdziesz na https://mowisalmon.pl/przepisy/pita–z–wedzonym–lososiem–mowi–ogorkiem–pomidorami–rukola–awocado–i–sosem–bbq/.

Sałata z pieczonym wędzonym łososiem, jajkiem, oliwkami, marchewką i pieczonymi pomidorami

Na początek jajko należy wstawić do gotującej się wody na 7 do 9 minut. W tym czasie można umyć i osuszyć sałatę oraz obrać marchewkę, a następnie pokroić ją w kostkę. Po wyjęciu jajka z wody obieramy je i kroimy na kawałki. Pomidorki cherry wkładamy w posmarowanym oliwą naczyniu żaroodpornym do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni. Kiedy pomidorki się pieką, warto odsączyć kapary z wody i przygotować dressing. Składa się on z oliwy, czosnku, rozmarynu i soku z cytryny. W międzyczasie, na suchej patelni prażymy orzeszki pini. Po wyjęciu pomidorków z piekarnika wkładamy do niego wędzonego na gorąco łososia. Po przygotowaniu wszystkich składników, całość mieszamy i podajemy z ciepłą rybą. Szczegóły przepisu na to danie znajdziecie na https://mowisalmon.pl/przepisy/salata–z–pieczonym–wedzonym–lososiem–mowi–jajkiem–oliwkami–marchewka–i–pieczonymi–pomidorami/.

Brak czasu nie musi oznaczać, że jesteśmy skazany na odżywianie się wysoko przetworzonym „śmieciowym” jedzeniem. Sprawdzony przepis, dobrej jakości składniki, trochę motywacji  i nie więcej niż 30 minut – tyle wystarczy, by powstał pyszny i zdrowy posiłek. Smacznego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.